wyszukiwanie zaawansowane
» Gwarancja

Kontakt

  • Adres do korespondencji:
    Monster Fishing Polska
    ul. Bartosza Głowackiego 23
    97-200 Tomaszów Maz.
    NIP: 773-221-65-13
  • E-mail:sklep@monsterfishing.pl
  • Telefon+48 695 049 497
  • Skypemonsterfishing.pl
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 14.00

Nasze hity

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Gwarancja

Gwarancja STANDARD to przyjazny dla klienta sposób reklamacji produktów. Klient zgłasza usterkę w naszym serwisie, pakuje sprzęt, wysyła do naszego serwisu LISTEM POLECONYM EKONOMICZNYM za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wadliwy sprzęt trafia do naszego serwisu i po naprawie lub wymianie wraca do klienta na koszt serwisu.
Koszt wysyłki do serwisu Monster Fishing Polska pokrywa klient, nie podlega on zwrotowi, chyba że produkt od dnia zakupu był wadliwy.
W takim przypadku firma Monster Fishing Polska zwraca koszt wysyłki poniesiony przez klienta do serwisu, zastrzegając jednocześnie że  koszt wysyłki nie może być wyższy od najtańszej formy przesyłki oferowanej przez firmę Monster Fishing Polska.

W czasie trwania gwarancji Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnej pomocy technicznej jak i obsługi serwisowej.
Warunkiem skorzystania z prawa do gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu: paragon, faktura lub w razie ich utraty firmowego druku gwarancyjnego.
Przed dokonaniem zgłoszenia gwarancyjnego prosimy o kontakt z pomocą techniczną serwis@monsterfishing.pl lub
+48 695049497 w celu wyeliminowania błędnej oceny poprawności działania urządzenia.

Jeżeli przeprowadzone testy nie potwierdzą istnienia opisanej przez Nabywcę wady objętej gwarancją, zastrzegamy sobie prawo obciążenia Nabywcy wynikającymi stąd kosztami.

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych z innych przyczyn niż tkwiących w sprzęcie, tj. uszkodzeń powstałych z winy Klienta (niewłaściwe lub niezgodne z instrukcją użytkowanie, konserwację, samowolne otwieranie urządzenia, dokonywanie napraw, przeróbki, chyba że było wcześniej uzgodnione, zmiany konstrukcyjne, wszelkie uszkodzenia mechaniczne, oraz zdarzeń losowych spowodowanych, np. pożarem, uderzeniem pioruna, zalania*.

Nie odpowiadamy za uszkodzenia mienia spowodowane nieprawidłowym działaniem urządzenia .
Gwarancja nie obejmuje szkód i utraconych korzyści Nabywcy wynikających z konieczności przedłożenia sprzętu do naprawy oraz wszelkich szkód Nabywcy wynikających z opóźnienia naprawy gwarancyjnej sprzętu.

W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania Klientowi zastępczego towaru o nie niższych możliwościach użytkowych pochodzącego od tego samego lub innego producenta.

W przypadku gdy sprzedawany produkt podlega gwarancji w systemie STANDARD zgłoszenia gwarancyjnego dokonuje finalny nabywca - użytkownik produktu. Realizacja gwarancji w systemie STANDARD dotyczy tylko użytkownika finalnego-/konsumenta. Odsprzedawca, który nie jest użytkownikiem finalnym/ nabywcą produktu, zobowiązany jest dostarczyć reklamowane towary do miejsca nabycia lub bezpośrednio do naszej firmy na własny koszt.

Zalanie* objęte jest GWARANCJĄ!

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych!

Uwaga!
Wraz z wysłanym wadliwym towarem proszę dołączyć krótki opis usterki oraz numer telefonu pozwoli to znacznie przyspieszyć naprawę.

Adres do wysyłki:
Monster Fishing Polska
ul. Bartosza Głowackieo 23
97-200 Tomaszów Maz.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).